Kvalitetssikring
Prima Vinduespolering kan med stolthed fremvise Servicenormens mærke, fordi vi har tingene i orden og lever op til de syv krav om bl.a. kvalitet, miljø, arbejdsmiljø, uddannelse og underleverandører.
Alle vores medarbejdere har været igennem et grundigt introduktionsforløb i, hvordan de udfører vinduespudsning i højeste kvalitet, og hvordan de yder den bedste service, når de er ude hos vores kunder.
Når vi indgår nye aftaler om vinduespudsning, er det en fast politik, at flere af vores vinduespudsere kender til alle de detaljer, der er aftalt. Den ansvarlige leder er altid med første gang, vi pudser vinduer for en ny kunde, ligesom Prima Vinduespolering med jævne mellemrum tager på uanmeldt besøg for at kontrollere det udførte arbejde.
Der er altid én, der har det overordnede ansvar for arbejdet. Den ansvarlige er garant for, at kvaliteten af arbejdet lever op til vores høje standarder for kvalitet. Det udførte arbejde bliver gennemgået og kontrolleret af den ansvarlige, inden arbejdet afleveres.
Prima Vinduespolering har løbende kontakt med alle vores kunder for at sikre, at de er tilfredse med vinduespudsningen og de vinduespudsere, som udfører opgaverne.
Vores medarbejdere får altid at vide, hvis de har udført et godt stykke arbejde, og hvis der er ting, som kan gøres anderledes. På den måde sikrer vi, at vores medarbejdere udvikler sig, og at vi hele tiden leverer den bedste kvalitet på markedet til vores kunder.
Vi rydder altid op efter os selv, når arbejdet er udført. Det kan være vand, der er spildt eller ting, der skal rykkes på plads, når vi er færdige med vinduespudsningen. Det er nemlig kun på de rene vinduer, at vores kunder skal kunne se, at vi har været på besøg.